woensdag 17 september 2014

loompotloden

Het lijkt of de band it/ loom rage afneemt.
Het plezier bij ons echter niet.
Iedere keer weer
is het heerlijk om
dingen uit te proberen.
Zo ben ik dit keer met een
potlood aan de gang gegaan.
In het nieuwe boek met loomcreaties,
,
vond ik 2 hele leuke patroontjes.
Even goed de beschrijving lezen en aan de slag.
Het ging al snel dat ik resultaat zag.
De smaak had ik te pakken.
Het ene patroon (het kleine stukje
op het roodbruine potlood) is een strakker
patroon als het patroon van de andere 2 potloden.
Samen met een gummetje en of pen
zijn het leuke setje om cadeau te geven.
Ben heel benieuwd wat
u/jij hiervan vindt.



Tot gauw



1 opmerking:

  1. Dat dacht ik ook al maar dat heeft vermoedelijk met de commerciele aspect te maken van de zomer vakantie en de braderieën en dergelijk.

    Bij deze ben jij dus echt verslaafd! Geweldig leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen