vrijdag 19 september 2014

Babyborn

U zult wel denken,
wat is hier aan de hand.
Wees gerust, ik ben geen
babybornkleertjes gaan maken.
Ik wil u graag een paar hele
 mooie kleertjes laten zien.
 
 
foto van Elny Van de Pol.
 
foto van Elny Van de Pol.
 
Dit zijn 2 prinssesenjurkjes.
Zijn ze niet schattig.
Naast deze jurkjes is er nog veel meer.
Ik zal u hier een paar laten zien.
 
foto van Elny Van de Pol.
 
Gebreid zomerpakje
 
Babysokjes verkleind naar babyborn formaat
 
Sokjes
 
foto van Elny Van de Pol.
 
Blouse met broek
 
Zou bijna weer een pop kopen om
deze kleren aan te trekken.
Binnenkort zullen er als proef
een aantal kleertjes te koop
zijn in de webwinkel.
 
Deze kleertjes worden gemaakt
door 2 goede bekende van mij
Met hen sta ik ook regelmatig op
diverse markten.
De kraam hangt dan voor de
helft vol met al deze
prachtige kleren.
 
Binnenkort laat ik u hier
nog wat meer foto's zien.
Mocht u ondertussen meer
willen weten, stuur dan een mail.
 
Fijne dag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten