maandag 16 juli 2012

Sieraden

Hallo allemaal,

Naast de boekenleggers die jullie in mijn vorige bericht hebben gezien
heb ik een aantal armbanden en kettingen gemaakt.

Dit is een complete set in zomerse kleuren.
De foto's hieronder zijn close ups.
Dat dit setje maar € 10,00 kost is toch onvoorstelbaar!


Als dit niet zomers is.


Deze is met rood/rose tinten.
Heel vrolijk.

Daarnaast heb ik ook nog wat met zwart/wit gedaan.
Kijk maar.


Dit is een setje van een ketting met een armband
Dat voor maar € 7,50


Ook ben ik nog even aan het stoeien geweest met de
soort ringen.



De bovenste is met transparante kralen en
de onderste foto is een mix van zwart/wit
Deze armbanden kosten € 4,50

Tot slot ben ik nog met kleine ringetjes aan de gang gegaan.
Dit is het resultaat.
Dit zijn 2 rijen ringen met blauw/bruin/wit kralen
Ook deze kost € 4,50

Ben heel benieuwd wat jullie hier van vinden.
Tot de volgende keer.
Bertina



Geen opmerkingen:

Een reactie posten