woensdag 26 oktober 2011

Feestdagen

Hallo allemaal,

Tussen de bedrijven door heb ik nog een paar zeepkettingen gemaakt.
Omdat ik eens wat anders wilde als anders heb ik gewerkt met hout en
pitrietmaterialen.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Mocht je er één willen kopen laat het weten en u krijgt een berichtje terug.




Omdat ik eens iets anders wilde voor een kraamcadeau heb ik dit doosje gemaakt.
Mocht het een jongen worden dan blijven de zeepjes rechts blauw en anders wordt het rose.
De baby laat wit. Mocht ik het aan iemand geven die in verwachting is en niet weet wat het wordt,
dan worden de zeepjes rechts ook wit. Of te wel een hoop variatie is mogelijk.


Onder de zeepjes zitten sokjes en hydrofiele washandjes. Iets wat men altijd nodig heeft.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Bertina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten